fredag 5. oktober 2012

God helg til alle!

Ungene har vært alene i barnehagen i hele dag og det gikk kjempefint! Vi hentet dem litt tidlig da, siden dette bare var deres 3.dag. De kom begge løpende i mot oss og Dina Michaela gråt litt da hun kastet seg rundt meg :-) Men alt hadde gått kjempebra i dag og ungene trives veldig godt! Nå har de fri til tirsdag. Da er det som vanlig ut på tur for Sebastian som går på uteavdeling og Dina Michaela har vanlig barnehagedag :-)
Nå har vi inntatt vår faste fredagstaco...det blir krig fra våre to små om vi hopper over taco på fredagene, hehe :-p Livretten!
Ungene ser Kaptein Sabeltann og slapper av. Huset er vasket, så nå er det bare kos.

I dag fikk jeg veldig koselig post! Min hjertekrystall og den er så fin! Hjertekort og det som fulgte med var veldig personlig og fint :-)
Skal se om jeg får malt ferdig maleriet jeg jobber med i løpet av helgen. I morgen kommer mitt søskenbarn Siren innom med et gammelt skap vi skal få, men ellers ingen planer for helgen. Bare lade opp til neste uke...da skal jeg fortsette min jobbsøking. Så blir det en tur til sykehuset for nye prøver av Dina Michaela...hun er så trøtt for tiden (spør om å få legge seg å sove midt på dagen og sånt)...men vi tror og håper alt er bra med snuppa :-) For de som ikke fikk med seg Schrødingers katt i går kveld, så går det i reprise på formiddagen i morgen. Der er helten vår som sammen med de fantastiske sykepleirne dere ser, reddet den lille jenta vår...

Ønsker alle sammen en fin og koselig helg :-)

Klem fra Natalie

2 kommentarer:

  1. Herlig at ungene trives i ny barnehage. :)

    Jeg liker ikke helt at vesla er så trøtt og slapp, men vi får håpe og tro at det bare er barnehagestarten som gjør henne sliten...

    SvarSlett
  2. Ja, hun begynte å bli trøtt før hun begynte i barnehagen, men satser på at det ikke er noe galt...kanskje det er sørlandslufta, hehe:-P Skal ringe sykehuset i morgen og avtale nye prøver :-)
    De gleder seg til barnehagen i morgen :-)

    SvarSlett