onsdag 3. oktober 2012

Gode minner må man ta vare på!

Her er noe jeg har tenkt å gi mine barn når de blir voksne...kan være noe de setter pris på...jeg ville iallefall gjort det :-) I disse kassene har jeg samlet på ting fra de var nyfødt og fremdeles putter jeg småting oppi, men det begynner å bli fullt her..
Gratulasjonskort ved fødsel og fødselsbøker, favoritt-babyleker og bamser, koseklut og spesielle smokker, henteklær og favorittklær, bunadene de brukte i dåpene etter dåpskjolene og alle dåpskort, favoritt babybøker og tegninger/ting de har laget (i tilegg til at vi selvfølgelig har mye fremme i huset da..)...og litt andre spesielle ting/minner :-) Mange av tingene har jeg pakket godt inn i små poser for å beskytte ekstra :-)
Det mest uerstattelige som ligger i eskene er fot-og håndavstøp som jeg lagde da de var nyfødt...ikke sånn panduro- ferdigpakke altså (noe som også kan være fint), men sånne som jeg lagde selv fra bunnen av...som kan stå. På lokkene har begge ungene laget håndavtrykk som 3-åringer.
De får ikke dette før de selv er voksne nok til å faktisk sette pris på det, og ta vare på det :-)
Ville bare tipse om dette til andre foreldre :-)


3 kommentarer:

  1. Sebastian og Dina Michaela er to veldig heldige barn ! Kjempefint, Natalie :-)

    SvarSlett
  2. Tusen takk:-) Sikkert ikke alle som bryr seg om sånt, men jeg selv vet jeg hadde blitt glad for noe sånt i voksen alder:-)

    SvarSlett