søndag 22. januar 2012

Tusen takk for barnepass!

Sigrid og Torkild passet ungene fra i går og til i dag, sånn at vi voksne fikk oss litt fri og det var leeeeenge siden sist, så det gjorde litt godt :-)
Ikke så enkelt å ta bilder når man er litt bedugget, hehe:

Vi var på bursdag til Sessa på Stjørdal. Var en bra gjeng som var samlet hjemme hos dem og etter midnatt gikk vi ut på et utested som heter Banken.
En knallbra kveld egentlig med latter, mye dans, litt knall og fall og sjangling hjemover, sånn det skal være :-)
Hehe, ikke alltid så enkelt å få fulle folk i seng:

Formen til meg og Thomas har vært helt fin i dag. Vi fikk jo for første gang på evigheter sove lenge uten unger som hyler og skriker :-) Men det var kanskje enkelte andre som ikke var i fullt så god form i dag, hehe ;-) Men jeg merker i dag at jeg var ute og gikk i kulda i natt...var jeg ikke forkjølet nok i fra før, så er jeg det i allefall nå! Hadde i hvertfall en fin kveld med gode venner!

Uka som kommer nå skal jeg kose meg og nyte med min familie. Om en uke begynner jeg nemlig på kurs og vil få lange dager...

2 kommentarer:

  1. Ser ut til at dere kosa dere :-) Og alle har godt av en fridag innimellom !

    SvarSlett
  2. Ja, det er sant :-) Får litt mer energi av det :-)

    SvarSlett