søndag 1. januar 2012

Godt nytt år!!!

Nå har vi gått inn i et nytt år som gir mange nye muligheter :-)
Gleder meg! Jeg har stor tro og en god følelse av at 2012 har mye godt å by på!
Jeg har selv forsett og noen mål jeg SKAL nå:

1. Trene med Thomas på Bjørgen minst en gang i uka
2. Trene dans med Sebastian (og Dina Michaela) minst en gang i uka
3. Trene Zumba minst en gang i uka
4. Stå på og gjøre stor innsats i min jobb sånn at økonomien tar seg kraftig opp
5. Bruke mer kvalitetstid med familie og venner
6. Få mer kontakt med gamle kjente
7. Tegne huset vi skal bygge oss en vakker dag

Dette er ikke store tingene, men det er ting som gi meg mer energi og bedre humør...noe som gagner min familie også. Dette er små ting som gjøre stor forskjell.
Så får vi se hvordan året utarter seg :-)

Riktig godt nytt år og klem fra Natalie :-)

3 kommentarer:

  1. Syns det var store ting, jeg ! Tegne eget hus og greier :-) Den treninga og det sosiale vil gjøre underverker på deg og familien din. Hmmm...kanskje noen vil være med meg på en topptur eller to ? Godt nytt år og lykke til....

    SvarSlett
  2. Takktakk begge to :-)
    Ja, en topptur eller to kunne virkelig vært noe! Jeg elsker naturen så :-)
    Tungt å komme sette i gang ordentlig med trening, men jeg vet at jeg kommer til å være kjempefornøyd etterpå, så det er bare å sette i gang ;-)

    SvarSlett