torsdag 5. januar 2012

Gleder meg!!!

I julegave var jeg så heldig å få gavekort på time med reconnective healing og kanalisering hos Ditt liv v/Elisabeth Sofie. Jeg har time nå på mandag og som jeg gleder meg! Hun gav meg og min lille familie fjernhealing for en måneds tid tilbake og det gjorde at Sebastian sluttet å ha mareritt...begge barna sov bedre på natten...noe som gjorde at jeg også sov bedre og det gav meg mer energi. Jeg merker også at Thomas har fått en mer positiv energi og er mer tålmodig med barna enn på lenge. Tilfeldig eller ikke....jeg tror veldig på det alternative. Jeg var også så heldig å vinne en konkurranse på julaften hvor jeg blandt annet fikk to fjernhealinger hos Lux alternaiv v/Ellen Olsen. De fikk jeg nå mandagkveld og tirsdagskveld. Så med reconnective healing og kanalisering på mandag, så håper jeg på å få noen svar på ting jeg lurer veldig på.

Jeg har ikke snakket så høyt om sånne ting tidligere, men jeg bryr meg ikke lengre om hva folk måtte tro om meg. Jeg har opplevd hva jeg har opplevd...jeg føler som jeg gjør og jeg bare vet at det er mye mer mellom himmel og jord enn hva vi ser.

Jeg er spent!

5 kommentarer:

  1. Kom på ting jeg glemte å fortelle deg også...vi får ta alt når vi treffes hjemme...dette er kjempespennende! :-)
    Kanskje dette er greia vår? Vi får starte familiebedrift, hehe :-p

    SvarSlett
  2. Hmmm....du må ikke skrive sånn - hehe, jeg blir jo så nyskjerrig :-)

    SvarSlett
  3. Herlig innlegg Natalie, skal aldri skjems over det man tror på, og det å ta valget om å være ærlig om det, er faktisk med å dra igang, og å virkeliggjøre dine drømmer...da får man ofte ting lagt foran seg :-) Det e loven om tiltrekning på sitt beste :-)Ska ikke tulle med at dette e noe for dere...tror på det æ ja <3 Klem

    SvarSlett
  4. Begynner å tro på d selv også jeg...at dette kan være noe for oss ;-)
    Tusen takk for gode råd, de tar jeg med meg <3
    Stor klem

    SvarSlett