onsdag 11. januar 2012

Hm...tenke...tenke...

vi sitter i dag og skriver ned ulemper og fordeler ved å flytte til Kristiansand...det valget er ikke lett!
Største fordelen er at jeg har stor sjanse for å få drømmejobben....største ulempen er at barna og kattene igjen må flytte og bytte barnehage. Så kommer vi altfor langt bort fra nærmeste familie...men så har vi slekta mi der nede...og Thomas har en kompis i nærheten.
Jeg skal nå sende inn jobbsøknaden, så får vi se hva vi gjør hvis jeg får jobben!
Tusen takk for all hjelp så langt fra noen av mine slektninger :-)

3 kommentarer:

  1. Jeg skal ikke føye til noe verken på pluss- eller minussiden. Dette får dere finne ut av helt selv. Lykke til.

    SvarSlett
  2. Lykke til med søknaden :-)

    SvarSlett
  3. Nå er søknad til drømmejobben sendt, så nå får d være opp til skjebnen;-) Tok i bruk mange gode tips jeg fikk av Rolf Arne for å ha gode sjanser. Skulle det bli flytting, så er det vedmodig....godt og trist på samme tid. Dere får komme etter alle sammen:-D

    SvarSlett