torsdag 12. januar 2012

Trenger du dyrekommunikasjon?

Her om dagen anbefalte jeg Ditt liv v/Elisabeth Sofie dersom du ønsket healing eller kontakt med dine hjelpere og den slags. Jeg har selv erfart hvor flink hun er. Men kanskje du ønsker en som kan kommunisere med ditt dyr? Da har jeg en annen å anbefale av hele mitt hjerte! Enten du har et savnet dyr du gjerne vil finne, eller du bare er nygjerrig på hva ditt dyr tenker og hvordan han/hun har det, så ta kontakt med Lux Alternativ v/ Frøydis og Helene. de driver også med andre ting, Ellen var hun som gav meg to fjernhealinger nylig, men Frøydis kommuniserte med våre katter denne uken og det var over all forventning! Hun/de trenger bare et bilde av dyret. Ene katten hun kommuniserte med var død, jeg trodde ikke mine egne øyne da hun sendte meg alt hva katten hadde sagt til henne. Jeg fikk mange bevis på at katten fremdeles er her blandt oss...hvordan kunne ellers Frøydis vite hvordan plassen vi bor på ser ut, hvordan kunne hun vite at det er barn her ute som leker på sklibrett...hvordan kunne hun vite hvilken bygning katten pleide gjemme seg. Hun kunne også fortelle hvordan katten døde. Det var mye mer vi fikk vite, men nå skal jeg ikke legge ut hele greia her. I tillegg kommuniserte hun med Simbagutten vår i går og alle beskrivelser passet! At han føler seg gammel og stiv har vi sett på han en stund. Men det var flere ting, hun skal ta reiki (healing) på han i kveld og i morgen kveld for å se om han blir bedre, men tror nok vi tar en helsesjekk på han snart...hun fikk en del følelser fra han som vi vil sjekke ut...pusegutten vår skal jo ha det bra :-)

Iallefall vil jeg anbefale henne på det sterkeste! Ingen tvil fra min side!
For all info om Lux-Alternativ og hva de gjør, priser og diverse, gå inn på:

http://lux-alternativ.com/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar