fredag 26. april 2013

Nå er jeg klar for sommeren!!

Nå har vi jo tross alt bosatt oss på sørlandet, så denne sommeren må det bli bading!! Ungene har lyst til å lære seg å svømme også. Kanskje til og med Thomas lærer seg å svømme...for han kan faktisk ikke svømme han heller :-) Badeklær og litt utstyr, sånn som armringer osv har vært i orden en liten stund nå, men i dag ble det ordnings for mor også :-) For første gang siden jeg var liten har jeg investert i badedrakt!! Jeg føder jo tross alt i juni, så ikke snakk om at jeg sprader rundt i bikini i sommer altså...jeg rekker jo ikke stramme opp før badesesongen :-p Så da ble det min første badedrakt på mange herrens år....og jeg synes den var ganske kul jeg :-) 199,- på Hennes og Maurits... den ser blå ut på bildet, men den er litt mer sort, så er det netting som går på tvers over magen. Gleder meg skikkelig til sommeren nå altså!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar