torsdag 25. april 2013

Kosekveld!

I dag har jeg sendt avgårde ikke mindre enn 10 malerier...sendte også et maleri og et malt treskrin på tirsdag. Begynte på et nytt maleri i dag. Har jobbet fra morgen til kveld i en uke nå...til og med i helgen. Så nå skal jeg ta en aldri så liten pause resten av dagen og bare kose meg! Jeg har dusjet, skrubbet kroppen, tatt ansiktsmaske og hårkur...nå har Thomas lagt ungene og jeg har inntatt sofaen for å se film :-) Må lade opp batteriene litt vettu, ta vare på han i magen også...har begynt å få vann i leggene nå og vondt i ryggen... men jeg tenker jeg iallefall har MYE mer energi i morgen enn jeg har hatt på noen dager :-) I morgen skal jeg fortsette på maleriet jeg startet på i dag og det gleder jeg meg litt til...det er noe nytt enn hva jeg har gjort på lenge og det er utfordrende :-) OG jeg SKAL klare det :-)
Må skryte litt av Thomas da...han styrer hjemme for tiden...han leverer ungene  i barnehagen, vasker, rydder og lager mat...han lager til og med lunsj til meg inni mellom... Han er veldig god å ha altså!!
Jeg må nok jobbe litt i helgen også, men ungene blir førsteprioritet for meg i helgen...vi skal spille spill, se film og kose oss ute sammen...føler jeg har vært litt usosial ovenfor dem, så må huske å sette av tid til dem også...familien er viktigst!! :-)
Legger ut noen bilder her av NOE av det jeg har gjort den siste tiden...så ønsker jeg alle sammen en kjempefin kveld!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar