lørdag 20. april 2013

Jobbhelg!

Torsdag kveld kom vi hjem etter en uke i trøndelag. Det var en uke som gikk veldig fort! Vi fikk koset oss sammen med familie og gode venner. Vi ser mange når de kommer hit til sommeren og resten ser vi til høsten når vi skal oppover til trøndelag og døpe lille Magnus...lenge til, men det går jo fort!
Jeg kom hjem til mange bestillinger...alt i alt er det ti malerier jeg har å jobbe med nå...har nesten gjort meg ferdig med to av dem, så da er det åtte igjen... Men jeg tar gjerne i mot flere bestillinger altså! For priser og mer info må dere ta en titt på www.kunststua.com
Nå har jeg vasket, strøket og lagt på plass alle de bittesmå klesplaggene til Magnus. Alt utstyr er vasket og i orden nå. Så da er det bare for meg å konsentrere meg om malingen fremover. Det eneste som gjenstår er å re sengen til Magnus, montere bilstol og ordne i stand stelleplassen, men alt dette gjør Thomas i en fyk og en fei når jeg er på sykehuset :-) Er ikke sikkert at Thomas får sove på sykehuset sammen med oss denne gangen, sånn som han har gjort de andre to gangene. Det er jo sommerbaby vi får og en del av sommeren er barselhotellet stengt og på vanlig barsel er det visst egentlig ikke plass for far, dessverre...fikk vi vite av jordmor i går. Men vi får se. Alt var bra på kontroll hos jordmor i går...bare at jeg fortsatt har jernmangel da, så jeg må øke antall jerntabletter.
Gleder oss til den lille skapningen kommer nå ja og jeg er glad jeg har så mye å gjøre på jobbfronten sånn at ventetiden går litt fort!
Nå er det sånn at jeg er ferdig med nav også, jeg står på egne bein og må lykkes...så det er bare å stå på!!!
Jeg får nesten gå tilbake til staffeliet nå...senere i dag skal vi besøke Hilde og Remi. Gleder meg sånn til å hilse på den nyfødte lille jenta deres!! Jeg skal ta avstøp av hender og føtter for dem, så vi får satse på at frøkena er samarbeidsvillig, hehe :-p
Ha en fin dag, alle sammen og kos dere!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar