torsdag 3. januar 2013

Tilbake til hverdagen...

Da var vi i gang igjen...
Ungene begynte i barnehagen igjen i dag etter å ha hatt nesten to uker fri. De hadde en strålende dag! I dag tidlig sa Sebastian til meg "Håpe vi ska på tur" og det skulle de vettu...ut på tur og grillet pølser.
Thomas sendte av gårde jobbsøknader i dag og jeg går fortsatt utålmodig og venter på Nav. I mellomtiden har jeg fått tegnet litt da :-)
Skulle oppdatere hjemmesiden min i dag og gjøre den klar for åpning, men så plutselig hadde hele nettstedet blitt russisk...så da var det litt verre. Ettersom det uansett er store endringer hos meg, så lager jeg like gjerne ny hjemmeside. Var inne og opprettet konto hos Vistaprint for å lage hjemmeside med nettbutikk der, men i stedet for å betale 100 og noe i måneden, må jeg ut med over 2000...det er da for et år, så greit nok, men det er mye penger for meg akkurat nå i et beløp...men tror bare jeg må få gjort det uansett...første måneden er heldigvis gratis da :-)

I morgen er det igjen barnehage og vi fortsetter jobbsøking og jobbing...det er fullt kjør nå altså :-)
Så kommer helgen og da skal vi ta vekk julen for denne gang. Det gleder Sebastian seg til for vi har lovet han å bygge bilbanen hans på stua der juletreet står nå...så da har vi planene klare for helgen.

I går var jeg fram med symaskina...bare for å reparere ett par plagg til ungene vel og merke,  men det blir å sy litt fremover...må øve meg litt for å nå mitt mål for 2013...skal jo sy min egen middelalderkjole. Må få skaffet meg litt stoffer en dag nå for å ha noe å øve med :-)

Natt til i går drømte jeg om Michael Jackson igjen...like ekte som forrige gang, men i denne drømmen snakket jeg ikke med han. Han satt i et eller annet møtelokale og da han kom ut gikk han rolig forbi meg, jeg fikk et slags lite nikk...jeg ble gående 1 meter bak han på vei ut, men da ble jeg vekket av lille Dina Michaela, så jeg fikk ikke sett fortsettelsen, hehe :-p

Ha en fortsatt fin kveld alle sammen :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar