mandag 7. januar 2013

Fikk en påminnelse igjen...

Jeg har på facebook kommet i kontakt med et av de eldre barna fra kreftavdelingen på St.Olavs. Hun har vært der til behandling i snart 2 1/2år og er snart ferdig nå :-)
Av henne fikk jeg litt flere oppdateringer på hvordan det har gått med barna vi ble mest kjent med. Jeg visste fra før at en gutt på 15 år, en gutt på 4 år og ei jente på 2 år ikke greide seg. Fikk i går vite at det var enda en gutt som ikke greide seg, usikker på nøyaktig alder, men han var vel kanskje i 5-års alderen. Han hadde fått tilbakefall av hjernesvulst da vi var innlagt og det så ikke så lovende ut, så det var sånn jeg fryktet det hadde gått, men uansett...bare det å få høre det...
Så var det tre barn til jeg fikk bekreftet at har blitt friske. I tilegg visste jeg om en til som har blitt frisk. Alt i alt...av de barna vi pleide å være innlagt sammen med, så var det 4 som døde og 5 som greide seg (i tilegg til Dinamora vår), altså nesten halvparten som døde. Det er så fryktelig trist å høre om hver av de barna ikke greier seg av den fryktelig urettferdige sykdommen! Uskyldige barn! Men det er så utrolig godt å høre om de barna som blir friske, jeg blir så glad! :-)
Dette gav meg bare enda en påminnelse om hvor heldige vi har vært med gullet vårt! :-)
Hver morgen hvor hun kommer inn og vekker meg...det er en gave :-)
Jeg er så takknemlig!

Ønsker alle en fin mandag!

3 kommentarer:

  1. Ja, det er en påminnelse på hvor heldig vi alle har vært ! <3

    SvarSlett
  2. Ja, alle skulle fått noen sånne påminnelser av og til...man setter mer pris på ting andre tar forgitt :-)

    SvarSlett
  3. Sitter med tårer i øynene <3 Takk for fin kommentar på min blogg forresten, tror aldri jeg svarte på den.. Setter veldig pris på de gode ordene!

    SvarSlett