tirsdag 1. januar 2013

Godt nytt år til alle!!!

Takker for 2012 og alt det hadde med seg, og nå er vi inne i 2013 og jeg har en god følelse på at dette blir et godt og spennende år på mange måter, så jeg gleder meg og er takknemlig for å være her!
Vi hadde en fin kveld i går. Startet med god kalkunmiddag, dessert og godt. Var ute i 8-tiden og fyrte av litt raketter for ungene, de begynte å bli trøtte. Jeg leste nattabok for ungene da vi kom inn, men Dina Michaela sovnet mens jeg leste. Så trøtte!
Thomas, kompisen Andre og jeg koste oss utover kvelden med god musikk og noe godt i glasset (alkoholfritt på meg selvfølgelig!!). Ved midtnatt sto vi på verandaen og det var volsomt mye fint å se her på Øvrebø. Skyfri, klar himmel med stor måne og masse stjerner, og masse fine raketter i alle farger lyste opp på himmelen.
Mannfolka sover godt enda, men nå skal jeg lage en bedre frokost og få liv i dem.
Ønsker alle et riktig godt nytt år! Gode ønsker fra meg :-)

 
Tid for pepperkakehus-knusing og det var gøy:

                                                           Stjerneskudd hører med:
                                             

                                             

   Dina Michaela syntes rakettene var skumle og hadde det best oppe i armene:
                                     

                                             Hehe, litt moro med grimaser ved nattatid:
                                     

 




 
Godt nytt år! Drøm stort og tenk positivt, så ville gode ting skje :-)
Ta vare på deg selv og gjør ting som gjør deg lykkelig! Gjør det du må for at DU skal ha det bra.

 


 

 

3 kommentarer:

  1. Koselige bilder. Godt nytt år til dere også. :)

    SvarSlett
  2. Så fine bilder (likte veldig godt de med rakettene - blinkskudd !) Ser ut til at det var en trivelig aften - håper formen var god hos mannfolka i dag, da :-) Koselig med besøk...

    SvarSlett
  3. Takk dere :-)

    Hehe, ja, mannfolka var blide og så ut til å være i grei form da de sto opp, men Thomas har sovet myyye i dag :-p

    I morgen er siste dagen vår før hverdagen er tilbake. Torsdag skal ungene tilbake til barnehagen og da skal jeg jobbe, jobbe, jobbe...gleeeder meg!!

    Ha en fin kveld, dere :-)

    SvarSlett