onsdag 9. januar 2013

Hodepine delux :-(

Jeg hadde hodepine i går og våknet med den i dag også...har i tilegg litt feberfølelse...har tatt smertestillende uten at det har hjulpet, men vil ikke ta mer pga babyen i magen... Jeg får da ikke gjort stort her hjemme når det er sånn...jeg skulle jobbet litt med kunsten, jeg skulle ha gjort masse husarbeid for det trengs...men det blir liksom ikke noe av noe i dag...og kjedelig for ungene med en mamma som er så redusert da...stakars små...men jeg får gjøre det godt igjen når formen stiger :-)

Jeg sitter her og tenker litt på middelalderkjolen jeg skal sy meg etter at babyen er født. Det er så mye fint vettu! Syr jeg en altfor fin en, så er jeg redd det blir en sånn kjole som ikke blir brukt....så lurer på om jeg skal sy meg en litt enklere en...har jo god tid på å bestemme meg da :-) Har søkt litt etter bilder på nettet nå, men det er så mange fine som har forsvunnet...det var en side jeg var mye inne på før, men den er borte... Tror ikke jeg skal ha sånn altfor vide ermer, men det er veldig fint det også da... :-) Så vil jeg ikke ha hvit for da kan den fort minne litt for mye om en brudekjole. Jeg elsker jo Ringenes Herre, så kanskje jeg skulle gå for en av kjolene til Arwen, med litt endringer... Hm... Så må jeg kjøpe smykker/belter som passer til...og sko... Burde tatt meg en tur til Irland igjen jeg vettu...der har de så mye fint som kunne passet av tilbehør! Dette blir liksom min "bunad", og jeg har ønsket meg det lenge! Jeg gleder meg til jeg har den ferdig og kan ta den i bruk!
Legge meg litt nedpå igjen da...blir nok bedre snart... Leste at det er ganske vanlig å ha sterk hodepine i svangerskap...jeg hadde ikke det med de andre to, men alle svangerskap er jo forskjellige.. På tirsdag skal vi på ultralyd...det blir spennende å se hva som befinner seg inni der... I det siste har jeg følt på meg at det er jente...Thomas tror også det er jente, men han tenker at det kanskje skjuler seg en til inni der han da :-p Så lenge det er en sunn og frisk liten skapning som har det bra, så er vi glade :-) Sebastian håper det er en gutt da...Dina Michaela er like glad uansett hun...hun bare gleder seg til å få baby i hus :-) I går kjøpte Thomas stellematte, så første ting er i hus :-) Ha en fortsatt fin dag og ta vare på deg selv! :-)

5 kommentarer:

  1. Du blir nok NYDELIG i middelalderkjolen din ! Skulle gjerne hjulpet deg, men jeg er ikke så god på å sy klær. Si fra hvis du trenger ei vindpølse, bøyeflagg, telefonhette, bolteveske, tjukkas eller pvc poser, så kan det bli ei råd :-) Huff, sånn hodepine hadde jeg også i går. Har begynt på jobb igjen, men er ikke helt tipp topp enda. Hodepina var så ille at to tabletter hjalp null og nada. Søvn - hjalp heller ikke. Men etter to tabletter, to times dupp og nye to tabletter, så forsvant den gradvis. Du får ha riktig god bedring ! Gleder meg til å høre hvordan ultralyden går... Klem.

    SvarSlett
  2. Hehe, en tjukkas hadde vært noe for ungene :-) Men litt langt å bringe den hit, hehe :-)
    Ja, jeg er spent på hvordan jeg skal få til den kjolen, men jeg skal få det til!!! :-)
    Huff, slitsomt med sånn hodepine for man blir liksom så redusert ellers også...jaja, det går jo over til slutt :-)
    Fortsatt god bedring til deg også <3 Skal sende deg sms med en gang vi er ferdige på ultralyden :-) Klemklem

    SvarSlett
  3. Leste nå at du er gravid igjen, gratulerer så masse og masse lykke til <3

    SvarSlett
  4. Tusen takk <3<3<3 Så koselig at du la igjen en hilsen :-)
    Ønsker deg en fortsatt fin dag :-)

    SvarSlett