fredag 14. desember 2012

Søteste Lucia noensinne!

I går var det to stk kjempefine Luciabarn vi sendte i barnehagen. Vi fikk være til stede da de gikk Luciatog og etterpå stilte de seg opp og sang julesanger. Jeg merket klumpen i halsen altså, de var så søte (kanskje jeg er litt hormonell grunnet den lille i magen, hehe) :-)


Alle skulle ha på seg noe hvitt i dag, så vi kjøpte Luciadrakt til Dina Michaela, men det nektet Sebastian å gå med, hehe, så han fikk seg en hvit genser og tok på en lys bukse han hadde fra før. De var veldig fine ja!! Jeg filmet og tok flere bilder, men jeg må være litt forsiktig med å legge ut her... I går sminket jeg ei som skulle på juleball og på kvelden koset vi oss med lussekatter :-) Nå er det snart jul ja!!
Vi kom nettopp hjem og nå er det helg! Det begynner å lukte taco fra kjøkkenet og etter maten skal vi, hele gjengen, leke gjemsel :-)

God helg ønskes alle :-)

2 kommentarer:

  1. Såååå fine ! Savner denne tiden med ungene....de ble så altfor fort store...

    SvarSlett
  2. Ja, huff, jeg har begynt å merke hvor fort det egentlig går nå...Sebastian er nå innmeldt på Vennesla barneskole og skal dit på beøk på nyåret...vil ikke at han skal bli stor jeg!! :-)

    SvarSlett