torsdag 13. desember 2012

Nesten litt julaften på forskudd :-)

Jeg fikk nylig en kjempekoselig pakke i posten fra Espen Vincent. Fineste armbåndet jeg noen gang har hatt! Og et kjempefint hjerte med anheng, jeg skal få i et finere kjede enn det jeg har på bildet...det var bare et gammelt jeg hadde liggende...



Så var det et stort hjerte laget av jomfruens lykkestein, ettersom det er mitt stjernetegn.
Lille Dina Michaela fikk et englesmykke og det var tre steiner til...den ene har Sebastian tatt til seg :-) Så var det et veldig koselig hjertekort! Alt er så personlig og fint! Steinene er kraftfulle!
I dag sendte jeg et maleri til Espen av kattene hans, håper han blir fornøyd med resultatet :-) Fint å kunne glede hverandre :-)

2 kommentarer:

  1. Kjempefine smykker :-) Fint å glede hverandre !

    SvarSlett
  2. Ja, og jeg som sliter med å finne armbånd siden jeg har så tynne armer...dette var helt perfekt!! Føles veldig godt og fint å glede hverandre ja :-)

    SvarSlett