søndag 9. desember 2012

Masse snø!!



Skikkelig julestemning ute her på sørlandet nå ja! Vi var ute hele gjengen og aket oss i dag. Så måket vi platten og hev ned all snøen fra verandaen.... Nå har det lavet ned enda mer og en traktor har vært her å brøytet to ganger i ettermiddag! Så langt har brøytinga nedi her vært helt fantastisk...kunne ikke vært bedre! Nå har vi tent to lys og sett koselig julebarne-tv før og snart er det sengetid for de to små. Da skal vi voksne se resten av ringenes herre som vi startet på i går...jeg kan se de filmene igjen og igjen uten å bli lei! I morgen er det premiere på hobbiten, så satser på å få barnevakt en kveld sånn at jeg og Thomas kommer oss avgårde og får sett den!

I det siste har jeg fått så fryktelig lyst til å lære meg å sy klær, så nå tror jeg at det blir ny hobby på meg snart ;-) Nybegynnertips taes i mot med takk ;-) Kanskje kan jeg sy min egen middelalderkjole, som jeg har ønsket meg så lenge? :-) Men den må jeg sy etter at den lille i magen er ute, sånn at jeg er i normal str igjen ;-)

Ønsker dere alle en fin kveld :-)

2 kommentarer:

  1. MASSE SNØ DERE, DA !!!! ;-)

    SvarSlett
  2. Ja, og det skal komme enda litt mer de neste dagene :-)JULESTEMNING :-D

    SvarSlett