søndag 16. desember 2012

Julekos

I helgen har vi bare koset oss!
Tegnet, malt og perlet:

Laget Colakaker og sirupsnipper:



Man må smake litt når baker:

Slitsomt å bake...hehe:


Jeg elsker desember! Det er så mye kos og en nesten magisk stemning! Om en uke skal vi pynte skikkelig og det gleder vi oss til :-) Blir så koselig med julebesøk av svigerforeldrene mine også :-)
Har vasket ned kjølerommet, vaskerommet og skrubbet dusjkabinettet nå, så er i gang med julevasken. Inni skap og sånt dropper vi altså...og vegger og tak tok jeg jo da vi flyttet inn i høst, så det blir lettvindt julevask her i år :-)

Nå skal jeg gjøre klart til å presenterer bedriften min for kurset i morgen. Vet ikke hvor spennende det er for dem, men lederne hadde lyst til at jeg skulle fortelle litt, så da får jeg nesten gjøre det ;-)
Håper på svar fra Nav denne uka!
Tirsdag skal Dina Michaela til ultralyd og røntgen. Onsdag skal jeg til jordmor for første gang. Allerede nå har jeg begynt å plages med halsbrann, så tror dette blir et langt svangerskap, hehe :-p

Jeg håper dere alle har koset dere i helgen og fortsatt får en fin adventstid!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar