tirsdag 8. mai 2012

Mye skader for tiden

Søndag greide Thomas å slå låret sitt i et forsøk på å hoppe opp på platten til Leif, hehe :-p Låret er ganske svart nå!
Under middagen i går satte Sebastian i et kjempehyl...der satt han med gaffelen inn i hånden sin. Hvordan han greide det er ikke godt å si, men heldigvis var det ikke dypere enn rett under huden. Svir gjør det uansett og plaster er et must!
I dag fikk vi telefon fra barnehagen og vi hev oss uti bilen. Dina Michaela hadde slått seg kraftig i hodet, blødde og hadde en kraftig kul. De fryktet hjernerystelse da hun var fjern, snakket ikke og virket litt slapp.
Da jeg og Thomas kom, kviknet hun til, så det gikk bra da :-)
Min tur i morgen nå da? hehe :-p

4 kommentarer:

  1. Helt utrolig flott steam ! Nei, vet du meg hva - dette må du snu :-) Bra at det går bra med alle, da....

    SvarSlett
  2. Ja, jeg håper jeg får snudd dette, hehe :-p

    SvarSlett
  3. Siden det ikke har kommet noen oppdatering her, regner jeg med at det har gått bra med deg.

    SvarSlett
  4. Hehe, ja, det gikk bra med meg, jeg greide visst å snu dette ;-)

    SvarSlett