lørdag 12. mai 2012

Fiskefigurer, genialt!



På Kiwi får du kjøpt fiskefigurer, de ser litt kjedelige ut her på fatet mitt ettersom jeg ser nå at jeg hadde nesten bare sjøhester, men her får man fisker, sjøhester og sjøstjerner. Fin fingermat for de minste, så Dina Michaela satte stor pris på dette. Blir jo det samme som fiskepinner, men mye mer spennende når det er en stjerne du får på fatet ;-) Så hadde vi pasta, grønnsaker og sandefjordsmør til :-)

Så legger jeg ut et bilde av noe som virkelig går ned hos mine barn som et mellommåltid, frukt og bær! De er så glade i frukt og får det hver dag. Skjærer vi opp i biter spiser de mer. Her er det banan, pære og blåbær:

                       

4 kommentarer:

  1. En fryd å se at dere gir ungene så sunn og god mat ! Der var jeg for dårlig da dere vokste opp, det vet jeg :-( Det ser jo kjempegodt ut :-)

    SvarSlett
  2. Men vi fikk verdens beste spaghetti hos deg <3 Finnes ikke bedre ;-) Tror ikke jeg hadde klart det alene for å si det sånn...middagene her i huset er takket være Thomas som elsker å lage mat! Jeg har sagt til han hundre ganger at han burde jobbet med mat, men da er han redd for at han skal miste lysten på å gjøre det...når det blir en jobb... Skjønner jo litt hva han mener da...

    SvarSlett