torsdag 17. mai 2012

Fin 17.mai til tross regnværet!

Vi startet dagen med en ordentlig god frokost. Hadde egentlig en rolig start på dagen, ikke noe stress og det var deilig for både liten og stor!
Kl.10 gikk vi i barnetoget og det er alltid like koselig!


Resten av dagen ble innedag da det regnet så mye og ungene rett og slett helst ville hjem.

















Skikkelig usunn dag i dag, sett bort i fra frokosten. Til lunsj var det masse is, brus og sjokolade.

Til middag var det grillmat

Og til dessert var det enda mer is, brus og sjokolade.

Vi hadde konkurranser "Tegn hale på grisen", "Sett hale på eselet" og "potetløp".




Nå ser ungene barnetv, og jeg tenker de skal legge seg til normal tid, vil tro de sovner fort ;-)

I morgen har barnehagen planleggingsdag, så her i huset er det langhelg og kooos<3

Ble litt rot med bildene her for de vil bare ikke midtstilles...men det får bare være...

4 kommentarer:

  1. Jøss, så fine bilder og kosedag dere har hatt ! Dere er flinke til å finne på fine ting med ungene, syns jeg :-) Har fått iorden bloggen min jeg også nå, men får ikke til å legge dere til....skal se på saken senere. Det er nok den jeg kommer til å bruke fremover - den er MYE enklere å bruke og det tar en brøkdel av tiden å legge inn bilder der :-)

    SvarSlett
  2. Etter at blogspot gjorde om har jeg hatt problemer med bildene, vet ikke hvorfor. Likte ikke forandringene de gjorde jeg, og vurderer selv å skifte blogg, men vi får se. Hvor har du laget blogg nå da?

    SvarSlett
  3. La ut linken på FB for noen dager siden. Men adr. er fotoblikk2.blogg.no

    SvarSlett