mandag 28. mai 2012

Må bli rik!!!

Er jo sååå mye utstyr jeg trenger....jeg må ha akrylmaling, de fleste fargene...lerrett...glassmaling...perler, steiner og noen låser til smykker/armbånd...fixerings-spray og kull. Sitter på nettsidene til panduro og drømmer :-)

Har hatt en kjempefin og rolig pinse hjemme med familien min. Var jo så heldig med været, så jeg har stort sett bare holdt meg på verandaen og ungene har lekt seg ute sammen med nabobarna. Thomas syntes det var for varmt, så han har sittet en del inne og jobbet med nettbutikken vår som vi etterhvert vil få i gang. Skal justere litt på forretningsplanen vår nå, så skal vi søke diverse støtte og opprette et AS. Det blir bra ettehvert dette og det er gøy, men ting tar tid :-)

Håper alle sammen har hatt en fin pinse. Og selv om finværet er borte i dag (iallefall i trøndelag), så håper jeg folk koser seg :-)

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar