fredag 25. mai 2012

Hvil i fred...

...min kjære mobil...
Du var litt av en liten luring...du ringte dit du selv ville og du bestemte selv når ringevolumet skulle være på og ikke...men du var kjekk å ha likevel. Det var da jeg skulle inn på vg.no i ettermiddag at du ble helt svart. Jeg prøvde gjennopplivning så godt jeg kunne, men det ble visst for tøft for deg og jeg måtte bare innse at du var borte for godt. Nå har jeg tatt frem en veldig gammel mobil fra skuffen her som jeg må bruke en stund, men denne er en enda verre luring enn det du var, så jeg må gi denne sparken og finne en erstatter.
Takk for alt som har vært min kjære mobil. 

Og god helg til alle dere andre :-) Ønsker alle en fin pinse :-)
Det ble ikke noen fjerning av veneporten til Dina Michaela i dag som planlagt da de fikk noen hastepsienter på sykehuset. Ny dato for operasjon er 20.august :-) Da skal vi kose oss og nyte sommeren først!

Klem Natalie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar