lørdag 24. mars 2012

Jula...

Jeg satte på spillelista mi på wimp nå og da kom "The First Noel" som er min favorittsalme og som jeg egentlig forbinder med julen...spesielt etter at jeg hørte Gaute Ormåsen synge den på julekonserten i Olavshallen.
Jula i år ble noe amputert og kjip egentlig...og forrige jula var det mye sykehus for oss... Vet du hva jeg savner? Jula da jeg var liten! Nå husker nok mine søsken det litt annerledes enn meg ettersom mamma og pappa drakk, men uansett hvor fulle de var, så var vi en stor familie samlet. Alle 4 søsknene, mamma, pappa, tante var alltid med og eventuelle partnere. Vi var en bra gjeng! Når bestemor levde var hun også med, men det husker jeg ikke noe fra. Jeg savner å være samlet sånn! Julen pleide å være min favoritt-tid av hele året, men de siste årene har julen ikke blitt sånn som planlagt og den store julestemninga har ikke ordentlig kommet til meg. Skulle ønske vi kunne vært sammen alle sammen igjen!

2 kommentarer:

  1. Ja, sånn er det nok for oss alle. Vi får liksom ikke den helt store julestemningen når vi blir voksne. Den forventningen og stemningen blir helt annerledes med årene, dessverre :-( MEN den kan bli betraktelig mye bedre enn de har vært de to siste årene hos dere, da ! Og for min del, har det vært bare mas og strev etter jeg begynte på CG. Liker påska MYE bedre - den er bare kos og ro og MYE billigere ! Så etter jeg begynte i butikk, har min favoritthøytid skriftet fra jul til påske :-) Ønsker dere ei riktig fin påske og at jula blir MAGISK i år...

    SvarSlett
  2. Synd, men sant det ja :-(
    Ønsker dere også en riktig så god og fin påske <3
    Klem <3

    SvarSlett