fredag 16. mars 2012

Bursdagsmåned!

Sitter og planlegger barnebursdag nå til helgen. Sebastian blir 5 år på torsdag (som tiden går!). I går så det dårlig ut ettersom mange ikke kunne komme, men nå ser det ut til at det blir en passe gjeng likevel. Har kjøpt inn sånn at vi skal ha sjokoladekake, muffins, kjeks, gele m/vaniljesaus og krem, og brus. Og selvfølgelig blir det godteposer, ballonger og masse lek og moro :-)

Søndag om en uke skal vi ha familien her for å ha felles feiring av både Sebastian som blir 5 og for Thomas som fyller 30 nå 1.april.
I tilegg fyller min søster Anne-Lill år nå på tirsdag, da blir det å kjøre oss en tur dit med gave og noe godt :-) Bestekompisen til Sebastian har også bursdag nå i slutten av måneden og skal visst feire. Så slutten av Mars er full av bursdager for oss.

Thomas skal ha ordentlig bursdagsfest med venner 31.mars, det gleder jeg meg vilt til! Men har bestilt meg kostyme som har vandret rundt i USA i snart to uker nå, så håper bare at det kommer frem før festen :-p
Han skal ha temafest nemlig. Film/spill/tv-serier. Jeg skal ikke røpe hvem jeg skal være enda, men skal legge ut bilder etter festen ;-)
Det kommer en herlig gjeng med folk, så det blir kanonbra!

God helg alle sammen, og nyt finværet dere som kan :-) Her er det fantastisk vær og snøen forsvinner fort :-D

Skal snart i vei og hente to små som har vært på Kardermomme by fest i barnehagen, min Lille Kamomille og lille røveren min (det var utkledning)

2 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se bilder fra festen og håper at kostymet ditt kommer i tide ! Åhhh....Kardemomme by fest, det var sikkert moro :-)

    SvarSlett
  2. Sebastian har fullstendig angst mot å kle seg ut, merkelig nok, så han var skikkelig vrang før han skulle i barnehagen, men det ble veldig bra da han kom dit. De kosa seg masse :-)
    Kostyme mitt har kommet nå, jippi!!! :-) Nå mangler bare parykken...den sto fast i tollen noen dager, men er nå på vei fra Oslo ;-) Det blir så bra!!! Synd dere ikke kommer, men hytta blir koselig det også <3 Mats blir med på hytta eller? Ser han ikke skal komme på festen...

    SvarSlett