tirsdag 8. juni 2010

Spa :-)

Det er ingen hemmelighet at jeg og Thomas har slitt veldig økonomisk og derfor ville Maja spandere på meg Spa på Britannia hvor hun jobber. Det var helt fantastisk herlig! Har aldri vært på ordentlig spa før jeg, og dette frister til gjentagelse...kunne blitt en dyr vane! :-)
Maja betalte inngang, så kunne vi bruke de forskjellige rommene/bassengene så mye vi ville og bare kose oss!
Gjorde veldig godt å få koble av litt uten mann og barn. Vi småbarnsmødre har nok lett for å glemme å ta vare på oss selv (og særlig når enn har dårlig råd). Men tar man vare på seg selv og føler seg bra, er det nok litt enklere å ta vare på andre også...
Jeg merker i dag at jeg har mer energi enn jeg har hatt i det siste, og lunta (i forhold til ungene) er mye lengre ;-)
Blir jeg rik en gang skal jeg spandere Spa på alle mine nære venner og familie ;-)

Tusen takk Maja, jeg setter veldig pris på det :-)

3 kommentarer:

  1. Så godt at du har venner som tar vare på deg!

    SvarSlett
  2. Ja, jeg har veldig gode, snille venner, og det setter jeg enormt pris på :-)
    Det var bra deilig ja!!!!

    SvarSlett