fredag 18. juni 2010

Så stolt, så stolt!

Nå er min mann på skolen for siste gang før sommerferien. Skulle ha kosedag i dag og han hadde med seg gulrotkake :-)
I går fikk han standpunktkarakterene og jeg ble så glad da jeg så dem!
For det første må vi huske på at sist han gikk skole var gjennomsnitten på litt over 2...så er han en mann som sliter med å lese bøker. Han leser og leser, men glemmer like fort (han sliter jo faktisk med hukommelsen og har til og med vært til lege for noen år siden pga hukommelsen). Nå var gjennomsnittet hans på 4! Det var en 3, en 5 og resten 4.
Mest overrasket var han nok selv over at han fikk 4 i gym...han fikk jo 3 på begge prøvene, så da må gymlæreren ha vært veldig fornøyd med innsatsen til Thomas i timene!
Jeg vet han har stått på og gjort så godt han kan, så jeg er stolt av han :-)
Gratulerer med vel gjennomført, Thomas <3<3<3

3 kommentarer: