fredag 11. juni 2010

Lisa Williams :-)

I september skal jeg og min ene søster på Lisa Williams i Olavs Hallen. Det er min bursdagsgave fra min søster og jeg gleder meg kjempemye!
Jeg tror fullt og helt på Lisa Williams...hun virker utrolig flink etter hva jeg har sett på Tv (jeg hadde ikke sett på henne før jeg fikk vite at jeg skal i Olavs Hallen).
Jeg tror på veldig mye rart og jeg er ikke redd for å snakke om det heller...var kanskje litt redd for å snakke om sånne ting før.
Folk får bare synes at jeg er rar :-)
Jeg har hatt opplevelser selv som har overbevist meg om at ånder/spøkelser finnes...og jeg er helt sikker!

Da jeg bodde i Oslo jobbet jeg for å lære meg å få kontakt med dem også, men dette ble lagt på hylla da jeg fikk barn.
Egentlig tror jeg alle er født med evnen til å kunne sånne ting, men dette er noe som må utvikles og læres...og selvfølgelig- da må man tro på det fullt og helt.
En gang i fremtiden vil jeg ta dette opp igjen for jeg er altfor nygjerrig til å la være (samtidig som jeg egentlig synes det er litt skremmende også). Det er så mye jeg vil finne ut! Blandt annet skulle jeg veldig gjerne likt å vite hvem som er mine hjelpere (og mine barns...og Thomas).
Alt dette synes jeg er veldig spennende og fasinerende!

Jeg vil på forhånd si tusen takk til Sigrid for at hun tar med med på dette showet...det er helt perfekt og jeg gleder meg til at bare hun og jeg skal kose oss...lenge siden vi fant på noe sammen!
Kommer nok til å være voldsomt mye folk, men i tilfelle vi skulle være veldig heldige skal jeg ta med en gjenstand/bilde fra den/de jeg kunne tenke meg å komme i kontakt med (skulle gjerne hatt en gjenstand etter Michael Jackson også, hehe)...det er for å skape mer energi ;-)

2 kommentarer:

  1. Så moro at du gleder deg sånn :-) Regnet med at det var en perfekt gave til deg, ja ! Kanskje vi kan ut og spise litt først også ? Sjelden vi to er alene sammens og finner på noe , ja. Når andre får lov til å snakke høyt om religioner og sin tro, hvorfor skal ikke du få snakke høyt om HVA du tror på ? Klem.

    SvarSlett
  2. Vil gjerne ut å spise med deg først ja :-)
    Helt enig med deg :-) Så får andre folk bare mene og tro hva de vil om den saken, hehe ;-)

    Stor klem tilbake :-)

    SvarSlett