fredag 25. juni 2010

Et år siden....

Michael Jackson gikk bort nå :( Det har gått vanvittig fort!
På vei til jobb i dag tidlig spilte de kun Michael Jackson på radioen, og det første som møter meg i byen er framsiden på VG hvor overskrifta er "Paris Jackson savner pappa" (selvfølgelig savner hun pappaen sin! Det kommer hun alltid til å gjøre...jeg savner jo mine foreldre jeg også selv om det er maaange år siden vi mistet dem)
Når jeg kommer hjem fra jobb og setter meg på dataen står det om han både på msn og facebook...og på tv er det Michael Jackson kveld på iallefall to av kanalene.
Det er en trist dag...men samtidig blir vi minnet om at han aldri vil bli glemt. Og en så fantastisk mann som han fortjener å bli husket!
Tenker på min venn Omer og håper han har det fint i dag til tross for alt!
Jeg skal iallefall kose meg med Michael Jackson kveld i kveld og tenne et lys for han <3

4 kommentarer:

  1. Et år går veldig fort det ja... Man kan lure på hvor tiden blir av...

    SvarSlett
  2. Ja, det er helt utrolig... det gjelder å nyte livet ;-)

    SvarSlett
  3. Et år er INGENTING, helt sykt hvor fort det har gått ! Ja, det gjelder å nyte livet - karpe diem...

    SvarSlett
  4. Ja, Karpe diem :-)
    Så må man ikke være redd for å fortelle folk at man er glad i dem ;-)

    SvarSlett