tirsdag 1. juni 2010

Grand Prix kveld og trening...

Lørdag var det Grand Prix. I den forbindelse hadde vi besøk av Erling og naboen vår May Tonje. Det ble en kjempekoselig kveld, selv om favorittene våre ikke stakk av med seieren. Ble veldig sent og jeg fikk ikke mer enn 2 timer søvn før det var morgen for lillemor :P
I løpet av kvelden avtalte jeg og May Tonje at vi skal begynne å trene sammen. Er litt mer motiverende når man er to. Så i dag kom vi i gang. Tok oss en lang gåtur, og det var både godt og koselig! Nå må vi bare fortsette!
I tilegg spiller jeg og mannen min en del Wii, og det er trening samtidig som det er gøy. Skal nok få stramma opp magen igjen etter svangerskapa nå ja. Har vært så energiløs også i lang tid nå og pga magesmertene jeg sliter med, så har jeg ikke orket å gjøre stort, men trening hjelper faktisk på energien!

3 kommentarer:

  1. Flott med trening, da ! Men har de funnet ut HVORFOR du har magesmerter ? Hva kan de gjøre med det ?

    SvarSlett
  2. Han som tok ultralyd på meg mente det ikke var noe å gjøre, men jeg har bestilt meg time hos fastlegen neste fredag for å høre med han også...kan bli tungt å jobbe igjen når det er sånn. Problemet er tarmen (og at jeg visstnok er for tynn...enda jeg veier 2kg mer nå enn hva jeg har gjort på 10 år!). Jeg har en knudrete tykktarm...før var det hardt å kjenne på venstre side, men nå er det klumpete og hardt inni hele nedre region i magen min, så det blir jo bare verre. Jeg spurte ultralydlegen hva det kom a og da sa han bare "det hender det.."

    SvarSlett
  3. Bra det ikke er noe farlig da ! MEN det kan jo hende at det hjelper med riktig kosthold. Og da mener jeg ikke at du spiser usunt, men enkelte ting er lettere for magen å fordøye, vet du ;-)

    SvarSlett