mandag 2. juli 2012

Jentekveld og guttekveld...

I dag bestemte Thomas seg helt plutselig for å ta med Sebastian for å sove i telt i natt. De dro tidlig i formiddag til Gullvåg camping. De ringte for en times tid siden og de storkoser seg! Sebastian har det kjempegøy! Flott for han å få alenetid med pappaen sin :-)
Da ble det jentekveld her hjemme. Jeg og Dina Michaela har koset oss sammen, og det er godt for henne å slippe kranglingen med broren en dag også, hehe :-)
Nå har hun nettopp kommet seg i seng. Vi har sett kaptein Sabeltann, som hun er så glad i for tiden. Vi spiste selvfølgelig godteri og drakk brus ;-)
Nå sover hun godt.
Uvant til meg å ha det så stille rundt meg. Frida (minigrisen vår) sover i bingen sin, Zelda (svarte katta vår) ligger ved siden av meg og sover, og Simba (lyse katta vår) er ute. Burde egentlig bruke kvelden på å produsere mer tegninger og malerier til butikken vår, men nå var det fryktelig godt å bare late seg i sofaen :-p
Burde også trene litt...litt zumba kanskje...men det er jo så kjedelig å gjøre alene!!!
Ønsker alle en fin mandagskveld <3

La til ett par bilder her fra jentekvelden vår...På siste bildet er Dina Michaela så på gråten fordi at Kaptein Sabeltann var stengt inne...det var jo såååå synd i han :-p

2 kommentarer:

  1. Så koselig med jentekveld ! Og jeg er sikker på at gutta også koser seg masse :-) Du skal IKKE ha dårlig samvittighet for å nyte fjernkontrollen og sofaen alene en kveld - det har du bare godt av....

    SvarSlett
  2. Ja, det er faktisk litt godt kjenner jeg :-) Så stille og godt!!! :-)

    SvarSlett