søndag 8. juli 2012

En anbefaling :-)

Som dere nå vet etter blogginnlegget mitt for et år siden, så hadde jeg og mine søsken en vanskelig oppvekst. I voksen alder har jeg også hatt mitt å stri med...nesten mistet begge barna mine, hatt syk mann, slitt økonomisk som følge av sykdommene deres osv. Jeg har alltid vært sterk og kommet meg gjennom alt på egen hånd, aldri fått noen ordentlig hjelp og hatt svært få venner som har spurt meg hvordan det går eller gitt meg en klem...
I de siste månedene har jeg kjent at jeg har blitt mer og mer tømt for energi, jeg har følt meg helt tom for følelser innvendig, jeg har følt meg svak og jeg har hatt mindre tålmodighet feks i forhold til barna. Jeg skjønte egentlig ikke hvorfor det ble sånn.
Jeg har tidligere skrevet her da jeg har fått healing av Elisabeth, og hun er en fantastisk strålende og snill dame som har gitt meg mange svar på ting jeg lurer på i forhold til den ånderlige verden. Jeg har vært veldig fornøyd med henne som healer. Nå kom jeg tilfeldigvis over en annen healer og søkte hjelp hos han denne gang. Jeg ville prøve han her for de jobber litt forskjellig. Han har tatt seg veldig god tid med meg og vært en flott samtalepartner. Jeg har kunnet åpne meg helt opp for han og fortelle han alt! Han har vist forståelse og ikke vært dømmende. Han har kommet med gode råd og han har healet meg. Ikke minst har han vært veldig tålmodig når jeg driver og maser, hehe!
Jeg kjente straks at noe skjedde og litt etter litt har jeg følt meg bedre, er ikke lenger så tom som jeg var. Jeg kan sitte lengre oppe om kvelden, stå tidlig opp og være mer opplagt for jeg sover bedre om natten. Jeg har kjent varme når han har healet meg, men det er forskjellig hvordan folk kjenner healingen, noen kjenner ingenting og det er helt greit for det virker uansett.
Jeg har nok rett og slett blitt utslitt. Som barn tok jeg meg av alkoholisert mamma og hadde mange sorger, som voksen har jeg også tatt meg av andre...og jeg har kanskje ikke vært flink nok til å tatt vare på meg selv. Jeg har fått ordnet litt opp i tankene mine og følelsene mine. Jeg har ikke vært flink nok til å kjenne på mine egne følelser før. Nå er jeg i en prosess og jeg føler at det blir lettere for hver dag, men jeg har litt å jobbe med :-)
Jeg vil takke Espen Vincent for alle gode råd og tips i forhold til hva jeg må jobbe med fremover. Takker for at han har åpnet mine øyne og mitt hjerte. Jeg er takknemlig og anbefaler han varmt videre! Et veldig godt og varmt menneske. Det er bare å søke opp Espen Vincent på facebook og kontakte han der :-) Han har også en side på facebook som heter FreeHeartHealing :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar