søndag 8. juli 2012

Søndagsmodus :-)

I går kveld kom Mats på besøk, vi hadde filmkveld og koset oss :-) Lenge siden jeg har hørt noen le så godt!!! Det ble litt sent, så det ble bare fire timer søvn på meg og det ble en brå start på dagen da Dina Michaela hadde vært i fryseren og hentet seg 5 is som lå og smeltet overalt...Dina Michaela og Frida (grisen) kosa seg skikkelig, men hele huset måtte vaskes for Frida hadde jo tråkket isen rundt på alle gulv:-p Blir ikke arbeidsledig her i huset :-) Men det er veldig gøy med barn også da og jeg føler meg veldig heldig. Tenker på at vi holdt på å miste begge før de var 1 år...nå er begge helt friske og fine :-) Jeg elsker dem overalt på jord og det skal jeg sørge for at de alltid vet! Målet mitt er at de i voksen alder skal kunne se tilbake på barndommen med glede og kjenne at de var høyt elsket og tatt godt vare på :-)
Skal snart vekke Thomas nå for foreldrene hans kommer en tur.
I morgentimene har jeg laget noen kort med blåsetusjer, mens ungene har spilt data og lekt seg. Jeg begynner å ha ganske mange produkter klar til kunstbutikken vår nå, har jobbet på spreng :-) Så nå må alt det formelle på plass sånn at vi kan sette i gang snart! Gleder oss, men samtidig gruer jeg meg litt også...det blir noe helt annet å ha kunsten som jobb enn som hobby. Nå vil folk ha forventninger, jeg må hele tiden prestere og jeg må tåle å få kritikk og møte motgang. Nå har ikke jeg akkurat verdens beste selvtillit i utgangspunktet, så jeg er forberedt på at det kan bli tøft. Samtidig gleder både jeg og Thomas oss til å starte noe eget.
Håper alle har hatt en fin helg så langt og jeg ønsker dere en strålende Søndag :-)

Klem Natalie


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar