onsdag 8. desember 2010

Sitter på sykehuset og kjeder meg...

Dina Michaela er på slutten av 3.kur med cellegiftbehandling nå. Det går veldig bra, men hun blir tidligere trøtt på kveldene og sovner fort. På tv'n er det ikke så mye interesant for meg i kveld, så da blir jeg sittende på nettet.

Blodverdiene til lillemor har en stund vært ganske dårlige, så i morgen blir det kanskje litt påfyll med blod, så skal vi få dra hjem etterpå :-) Det blir godt å sove hjemme i egne senger i morgen ja! Og ikke minst få være hjemme med guttene :-)
Dagene her på sykehuset blir fryktelig lange og jeg må si at jeg virkelig føler med de stakarene som bor lant unna og derfor ikke kan reise hjem så mye som vi kan!

Går alt etter planen, så skal vi inn for aller siste cellegiftkur i mellomjula og blir skrevet ut på nyttårsaften. Deretter vil det bare bli mye oppfølging i lang tid. Håper på bare positive beskjeder da....at cellegiften tok knekken på dritten! Må si jeg er spent!

Ellers har tennene ploppet ut en etter en hos Dina i det siste. Nå er det 12 tenner som har kommet i Dinas lille munn og hun har ikke vært plaget av det i det hele tatt :-) Begynner å bli stor nå ja! Kan egentlig å gå selv også...hun slapp seg da hun var 13 måneder gammel (er 14 nå), men har bare rett og slett bestemt seg for at hun ikke vil.

Får kanskje gå å finne meg noe kveldsmat jeg nå :-)

Håper alle har en fin kveld!

2 kommentarer:

  1. Ja, håper på BARE positive nyheter for hele familien i 2011 ! Skjønner godt at du gleder deg til å komme hjem... Vi satser på litt blod i morgen og noen rolige dager for deres skyld. Ha en fin kveld du også. Klem.

    SvarSlett
  2. Helt enig med Sigrid. 2011 må bli et godt år. Har vært nok motgang i 2010, så den kvoten må være oppbrukt for en stund.
    Klem

    SvarSlett