tirsdag 28. desember 2010

Sitter alene...

og hører på Michael Jackson....ingen andre i huset har stått opp. Dina Michaela har begynt å sove til ni-tiden...for første gang siden hun ble født og det er helt fatastisk deilig! Likevel er jeg oppe, hehe, men sånn er det å være vant til å være tidlig oppe. Egentlig så er det litt godt også, å bare være litt alene på en stille morgen mens det enda er mørkt ute.

Ble ikke cellegiftkur i går likevel. Blodverdiene til Dina Michaela var for lave. Vi skal på sykehuset igjen på torsdag og se om hun kan settes på kur da. Blodverdiene stiger raskt, så legen hadde tro på det. Vi må feire nyttårsaften der da, men vi kunne være der hele familien om vi ville. Vi får se....farmora og farfaren til Sebastian vil også ha han de 4 dagene vi er på sykehuset...men i går ble han veldig lei seg for at han ikke fikk være med på sykehuset også...han vil gjerne være med dit. Vi får tenke litt på det og høre litt mer om hva han vil.

Jeg elsker nye albumet til Michael Jackson, og spesielt er det "Much too soon" som går på repeat for tiden....den er så behagelig å høre på og veldig fin. Det nye albumet er også trist å høre på. Jeg er så lei meg for at han er død! Det gjelder å glede seg over alt han rakk å gjøre, i stedet for å sørge over alt han ikke rakk...men trist er det uansett at en så fantastisk mann skulle gå bort så altfor tidlig!

Ha en fin dag alle sammen...nå skal jeg lage frokost :-)

2 kommentarer:

  1. Kos deg med musikken din du. Sånne stille stunder med musikk og tid til ettertanke gjør godt.

    SvarSlett
  2. Ja, det gjør veldig godt :-) Og musikk kan fungere som healing :-)

    SvarSlett