søndag 3. oktober 2010

Utfordring...

1. Er du oppkalt etter noen?
Ikke som jeg vet

2. Hvilken finger er din favoritt?
Det må være pekefingeren :-)

3. Når gråt du sist?
Da jeg fikk vite at min datter hadde svulst

4. Liker du håndskriften din?
Tja...kunne vært finere, men den er jo lesbar ;-)

5. Hva er din yndlingsgrønnsak?
Mais

6. Hva er du helt avhengig av noe?
Sminke (mascara). Så er jeg nok blitt litt avhengig av iskaffe...bare MÅ ha det :-)

7. Har du noen dårlige vaner?
Har vel alle...
At jeg går min vei når jeg blir sint/sur.

8. Har du en CD du er flau over?
Ja, men skal ikke nevne den her...

9. Hvis du var en annen person, ville du ha vært venn med deg da ?
Tja, ville jo egentlig det :-)

10. Har du noen gang fortalt en hemmelighet du sverget å ikke fortelle videre,
videre?
Håper ikke det...tror ikke jeg har gjort det!

11. Teller utseendet?
Ikke egentlig, men det er viktig å ta vare på seg selv for føler man seg vel
innvendig synes det også på utsida :-)

12. Har du noen du ser veldig opp til?
Det er flere, men den største helten og inspirasjonskilden min er og blir
Michael Jackson! En fantastisk flott person som gjorde mye godt og virkelig
brydde seg om alt levende!

13. Hva er drømmejobben?
Sales director i Mary Kay ;-)

14. Hva er din største opplevelse?
Bortsett fra å bli mamma, så er min største opplevelse å få være med på å jobbe
med førpremieren av siste ringenes herre...det er noe jeg vil ha med meg så
lenge jeg lever!

15. Hvilken bok leste du sist?
Diverse Mary Kay bøker...

16. Hvor ser du deg selv om 10 år?
Da bor jeg, Thomas, ungene og dyrene på landet i et koselig hus. Jeg kruser
rundt i min rosa Mary Kay bil og har en god karriere :-)
Det er drømmen ja :-))

1 kommentar: