søndag 31. oktober 2010

Michael Jackson- In loving memory..


I bursdagsgave fikk jeg av Anne-Lill billett til konsert i Olavshallen. Det var Michael Jackson- In loving memory hvor barn og voksne sang og danset for å hedre kongen av pop :-)
Barna hadde øvd bare en dag, men de var flinke og veldig søte!
Det var mye bra, og noe som kunne vært bedre, men jeg er helt sikker på at Michael Jackson selv hadde blitt rørt om han hadde sett dette.
Jeg ble iallefall rørt og kjente klumpen i halsen fra begynnelse til slutt.
Blandt annet var det en med fantastisk stemme som sagt Gone too soon, og da var det nok flere enn meg i salen som kjente en tåre i øyekroken vil jeg tro.
Jeg må igjen si tusen takk til Anne- Lill for gaven, den ble jeg veldig glad for!
Og det var en veldig fin måte for meg å koble av fra sykt barn, det gjorde godt :-)

7 kommentarer:

  1. Godt for deg å komme deg ut en liten tur :-) Spesielt i disse tunge tider !

    SvarSlett
  2. Hei hei.
    Jeg var med på showet i går, og syns det er koselig å lese slike ting om showet=)

    Han som sang Gone Too Soon heter Erling Ellingsen. Utrolig dyktig!

    Det var utrolig moro å oppleve Trondheim og håper på flere arrangement der senere!

    SvarSlett
  3. Ja, det var en koselig kveld Natalie. Godt at du kom deg ut en tur nå. Slitsomme dager for deg for tiden. Så jeg er veldig glad jeg kjøpte den billetten til deg.

    Og showet var bra. Jeg koste meg!

    SvarSlett
  4. Anniken Oline:
    Så hyggelig at du skrev en hilsen her! Dere var kjempedyktige alle sammen og showet var bra :-)))
    Dere hedret MJ på en fin og respektfull måte!

    Jeg kosa meg og håper på flere show i fremtiden!

    SvarSlett
  5. Bare hyggelig =) Vi setter pris på positive tilbakemeldinger fra folk som har sett på showet!
    Vi håper på flere show i framtiden, så du har nok ikke sett oss for siste gang!

    Du kan nå følge med på www.michaeljacksonshow.blgog.no om mer info og bilder fra tidligere og siste showene vi har hatt. =)

    Ha en fin dag/kveld videre!

    Anniken Oline

    SvarSlett
  6. Flott blogg! og glad du likte showet vårt ;D den flotte stemmen du snakker om som sang gone too soon er forloveden min, Erling :) Keep michaeling :D
    Hilsen en av danserene :)

    SvarSlett
  7. Så koselig at du også legger igjen hilsen her Irlin :-) Var det forloveden din ja...han var veldig flink :-) Det var dere alle sammen! Fikk lyst til å danse igjen selv jeg ;-)
    Hyggelig at å få tilbakemelding på bloggen også (jeg har også en egen Micahel Jackson etikett som du finner øverst til høyre...der ligger alle innleggene mine som handler om MJ)

    Ønsker dere alle en fortsatt fin kveld :-))

    SvarSlett