torsdag 4. februar 2010

Nå når...

Thomas går skole er det som regel jeg som må hente/levere Sebastian i barnehagen...og ettersom jeg ikke har førerkort/bil, så må jeg gå. Når det blåser og er 15 minus, så frister det lite å gå ut. I tilegg så har jeg den forferdelige bratte, lange bakken å gå.
Så tar det voldsomt med tid før vi kommer oss av gårde om morgenen ettersom det er to unger som skal ordnes, MEN når vi først har kommet oss av gården, er det egentlig veldig godt likevel selv om det er 15 minus! Her er et bilde jeg tok da jeg kom hjem etter å ha levert han i dag tidlig :-)

4 kommentarer:

  1. Det var et kjempefint bilde. Fortsett å ta med deg kamera når dere går til og fra barnehagen. Plutselig har du et eller flere blinkskudd til bloggen din.

    Også regner jeg med at det er en tastefeil som får deg til å påstå at det er 115 minus ute... hehe...

    SvarSlett
  2. Hehe, d var en tastefeil ja :P

    SvarSlett
  3. Ja, kamera er viktig å ha med seg :-) Vi vet jo aldri hva som dukker opp ! Fint bilde.

    SvarSlett
  4. Ja, jeg skal bli flinkere til å ha det med meg :-)

    SvarSlett