torsdag 11. februar 2010

Flinke, snille mannen min!

I går lagde jeg matpakken til Thomas (han pleier som oftest å gjøre det selv altså...), og jeg la med noen nøtter i matboksen hans.
I dag da jeg sto opp og skulle lage frokost+ matpakke til Sebastian møtte dette meg på kjøkkenbenken:


Det går veldig bra med Thomas på skolen. Han trives godt, sier han. Så langt har han gjort leksene sine (har ikke hatt mange da..), møtt opp presist og deltatt i gymtimene...han leste til prøve (han syntes nok jeg var slem som spurte han ut og sånt, men det var godt ment da jeg maste sånn på han) og han fikk 4 på prøven....alt dette er kjempebra med tanke på hvordan det var sist han gikk skole! Stolt av mannen min ja!
Det er ganske intensivt da med tanke på at det bare er et halvt år. De lærer mye i løpet av en dag. I går drev de å målte blodtrykk og de siste dagene har de lært om sukkersyke, og om kreft. De lærer om symptomer og sånt...og Thomas fortalte meg at hele klassen er i ferd med å bli hypokondere, hehe...for alle har noen symptomer på ting :P
Nå har Thomas fått praksisplass også. Skal være 3 uker på et sykehjem på Ranheim. Det blir spennende!

Det er ganske interessant utdanning...jeg ville nok valgt denne utdanningen jeg også dersom jeg skulle satt meg på skolebenken igjen.

4 kommentarer:

  1. Jeg blir kjempeglad av å lese dette.
    Heia Thomas!!!

    SvarSlett
  2. Jeg også henger meg på ! HEIA Thomas...dette er bare helt topp :-)

    SvarSlett