lørdag 13. februar 2010

Nok en koselig dag...

Dagen starta så som så...jeg kjeda meg veldig og var bare drittlei husets fire vegger...JEG MÅTTE UUUUT!
Så da Thomas omsider kom seg opp av sengen kledde vi på ungene, satte oss i bilen og kjørte...uten noe mål...
Etter å ha kjørt litt foreslo Thomas at vi kunne kjøre til min søster Trønderfår
På vei til Klæbu kjørte vi innom en butikk og kjøpte med rundstykker, noe pålegg...og Freia påskeegg :-) Så da vi kom frem kosa vi oss med god mat.
Sebastian ville ut å lage snømann, så etter å ha spist gikk jeg, Sebastian og Thomas ut og lagde en snømann på platten til Anne-Lill.

Dina Michaela var inne med tante i mens....hun trenger litt trening på å være borte fra mammaen så...
Etter å ha laga snømann kjørte vi hjem for Thomas skulle på klassefest i kveld.

Nå har jeg nettopp fått gullungene mine i seng og skal bare nyyyte hvor stille og rolig det er her :-)
Jeg håper Thomas har det gøy! Han fortjener det :-)

Til slutt - Et bilde av min nybada lille tulle som er i seng :-)

2 kommentarer:

  1. Så moro med snømann og greier ! Ser ut til at Sebastian var meget fornøyd iallefall :-) En trivelig dag ja, ser jeg... OG ei nydelig lita nybada tuppe der !

    SvarSlett
  2. Kanskje d blir snømann hos bestemor neste gang ;-)

    SvarSlett