søndag 10. november 2013

Grøss og gru...

Den siste drøye uken har jeg mistet helt voldsomt mye hår :-( Når jeg drar fingrene gjennom håret har jeg mye hår i hendene mine...og i natt måtte jeg fjerne hår fra sengen for det klødde å ligge i det :-( Jeg kjenner håret har blitt mye tynnere...og jeg som hadde tynt fra før...og Thomas sier at han ser det også :-(
Ikke er håret spesielt slitt heller...men det er jo heller ikke sånn at håret knekker...det ramler rett og slett av...blir jo skallet snart om det fortsetter sånn :-(
Aldri opplevd dette før :-(

4 kommentarer:

  1. Da syns jeg at du skal gå til legen ! Dette kan skyldes så enkelt som en vitaminmangel, men kan også være stoffskifteproblemer. Husk at mamma mistet alt håret da hun var 15 år pga.noe stoffskiftegreier....dette må du sjekke opp !

    SvarSlett
  2. Hm...ja...kanskje jeg får sjekke det...jeg spurte ei som er frisør og hun sa i allefall at jeg må prøve å ta vitaminer :-)

    SvarSlett
  3. kan skje om du ammer ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Har ikke ammet på tre mnd :-/ Har også lest at det kan skje etter fødsel, men nå er det over fire mnd siden fødselen. Kanskje ta en tur innom legen å få tatt en blodprøve :-)

      Slett