søndag 10. november 2013

Gratulerer!!

Til alle gode fedre der ute som fortjener det...Gratulerer så mye med farsdagen!! :-) Oppfordrer alle til å si noen gode ord til sine fedre i dag om de fortjener det...det gjør godt å høre at de blir satt pris på :-)
Jeg gjør som hver farsdag...sender en ekstra god gratulasjon og varme tanker til min pappa som kanskje følger med på oss fra der han er...og til fosterfar Ottar, til Torkild som tok på seg farsrollen for meg da jeg var 11år...til svigerfar og til Thomas :-)
Barna her i huset lagde frokost helt selv og serverte på sengen til Thomas for å vise at de er glade i han og setter pris på han :-) Han er en god og snill pappa for våre tre små :-)


Dagen går med på familiekos og litt stemming innimellom på Sebastians dukke i Lillepri :-)
Han ligger godt ann og om han kommer i finalen, så trenger han all hjelp han kan få neste helg da det er finalesending på fredag og avstemming hele helgen.... Jeg skal i allefall gjøre alt jeg kan for Sebastian har veldig godt av en dose selvtillit :-)
God søndag til dere alle der ute :-)

2 kommentarer:

  1. Tenk så stolt ungene var og så spent på hvordan pappa likte frokosten ! Koselig <3

    SvarSlett
  2. Ja, og frokosten ble spist opp også, til tross for at den var litt i søteste laget, hehe :-p

    SvarSlett