søndag 2. juni 2013

Pain...

Nå tror jeg lillegutt har kommet skikkelig langt ned altså...det gjør virkelig ikke godt å reise seg opp og gå i dag. Det var en aktiv dag i går, så kan ha noe med saken å gjøre også...kjente det godt i ryggen i dag tidlig at vi hadde vært noen timer i byen ja. Ungene storkosa seg for dyreparken hadde diverse stands på torvet i går, med ansiktsmaling, tegnekonkurranse, quiz, danseskole osv osv. Vi tok også et lite sightseeing tog som går i byen. Litt dyrt, men billettene kan brukes så mye du vil hele dagen. Det var en tur som tok 30 minutter og den er verdt å få med seg for dere som skal besøke oss i sommer også...det er mye fint å se på her på Sørlandet, Kristiansand er en flott by! Men turen var noe humpete, så jeg fikk voldsomt mye kynnere, hehe, så det er et tips til dere som er fødeklare...vil du ha fortgang på ting, så er det bare å kjøpe en billett til sightseeing toget og kjøre hele dagen om du vil, hehe, men det gjør ikke så godt :-)

I dag har jeg prøvd å jobbe litt, men jeg greier ikke så mye som jeg ønsker akkurat nå, jeg merker at jeg er helt på slutten av svangerskapet nå ja! Så når det gjelder kunststua, så er jeg litt forsinket med månedens kampanje og sånt, men det kommer ;-) Fikk vasket badet og ryddet gangen i dag, men alt må taes litt og litt, hehe :-) Gleder meg til ting blir normalt igjen snart altså! I morgen er vi der hvor Sebastian ble født, så alt kan skje :-)

Så må jeg si til slutt til alle som eventuelt har prøvd å nå meg eller Thomas på telefon de siste dagene. Netcom har problemer i kommunen vi bor i, så vi har ikke hatt nettverk på tre dager. Vi får derfor ikke mottatt anrop eller meldinger og vi får ikke ringt eller sendt meldinger selv heller. Jeg liker det ikke helt for hvis det blir fødsel får vi ikke tak i barnevakt eller ringt føden. Thomas skrev med netcom online i går og de jobber med saken, men det er tredje dagen nå, så håper virkelig det ordner seg snart!! Skal noen nå tak i oss, så må dere kontakte oss på facebook :-)

Nå er det litt avslapping i sofaen, så blir det tidlig natta, tenker jeg...må få meg litt ekstra søvn i disse dager :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar