tirsdag 4. juni 2013

Jaja...

Så sitter jeg her i sofaen kl.3 på natten og trykker på min pc. Våknet for snart to timer siden og følte meg så uvel...gikk på do kastet opp litt....satte meg i sofaen, så var det å løpe til doen igjen for da kom det andre veien... Har lest at dette er vanlig rett før fødsel, men jeg har ikke hatt det sånn med de andre to...men er jo lov å håpe at noe er i ferd med å skje ;-) Jeg føler meg litt mindre uvel nå, men litt sånn urolig i kroppen enda, så jeg går ikke å legger meg helt enda i hvertfall... Selv om jeg er veeeldig glad i å sove, så er det faktisk litt deilig også, å sitte oppe når det er mørkt og heeelt stille i huset.
Jeg håper dere andre sover godt og drømmer søtt nå :-) Nattinatt :-)

2 kommentarer:

  1. Håper du føler deg bedre nå :-) Lillegutt kommer nok snart <3

    SvarSlett
  2. Jo, det går greit nå :-) Men jeg gruer meg litt til natten igjen...redd det skal bli sånn som det var i natt...huff...
    Men ja, nå kommer han snart :-) <3

    SvarSlett