lørdag 23. juni 2012

I går gikk ungene ut i ferie, så nå skal vi kose oss skikkelig noen uker. Håper på masse finvær fremover! Planen er å få til en tur til Kristiansand og dyreparken. Jeg har jo mye slekt også på sørlandet.
I dag har jeg og ungene gått en tur sammen med Frida og Zelda.

Planen var å bruke resten av dagen (og kanskje helgen) på å lære Sebastian å sykle uten støttehjul, men han vill straks at jeg skulle slippe han og det tok max 5 minutter, så syklet han som en vind bortover helt uten å falle. Det gikk kjempelett! Stolt mamma ja!!!

3 kommentarer:

  1. Tenk så stor Sebastian har blitt - sykler uten støttehjul ! Du får hilse han og si at jeg er stolt av han :-) Koselig at dere får noen dager sammen nå og at dere er ute når været tillater det....Det har dere igjen for alle sammen :-)

    SvarSlett
  2. Ja, vi skal nyte litt kvalitetstid ute sammen hver dag, egentlig uansett vær...Frida må ha mye morsjon også for griser blir så lett fete, hehe :-p Kose oss i sommer nå og nyte at ungene har fri. Fra høsten av nå blir det mye hardt arbeid på meg og Thomas, så da blir det ikke like mye fritid med ungene...må nyte det nå når vi kan ;-) Jeg vil så gjerne at ungene skal vokse opp og huske at vi var flinke å ta de med ut og sånt :-)

    SvarSlett
  3. Ser det ut til at det ordner seg på firmafronten, da ?

    SvarSlett