lørdag 2. juni 2012

Minigris

Ei jeg kjenner skal selge en 9 uker gammel minigris og gjett om jeg har lyst på den lille nydelige frøkena!!! Dette er snakk om en kanadisk minigris. De blir opptil 15kg, men som regel 10kg. Den er litt som en hund og skal helst oppdras som en hund for å lære seg riktig og galt. De er intelligente og kan bli ca.20 år gamle. Liker å være med ut på tur i skog og mark, men liker også å ligge i fanget og kose. Jeg og Thomas har snakket om minigris en liten stund, så nå jobber jeg hardt med å få overtalt han. Nå sier han at om vi hadde hatt pengene, så kunne det gått....så da vet alle hva jeg ønsker meg i bursdagsgave...på forskudd... ;-) Hun heter Frida og er kjempesøt! Med tilvenning er jeg sikker på at det vil gå bra med Simba og Zelda... Sebastian og Dina Michaela så bilder av nurket og de fikk også veldig lyst på henne. Jaja, vi får se hva det blir til, men fristelsen er stoooor!!! God helg til alle <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar