mandag 23. april 2012

Ting tar tid, men det ordner seg!

Har skrevet forretningsplan nå. Var i møte med Nav i dag. Skal snakke med en fra kommunen i kveld. Nå blir det kunstbutikk på meg og Thomas etterhvert!!! Dette vil ta tid, da mye må på plass først...her skal vi ikke ta oss vann over hodet, så vi tar tiden til hjelp og gjør ting ordentlig. Nå fremover må jeg bare produsere mest mulig. Men huff, det er så mye utstyr jeg trenger...jeg skulle vært riiik!!! Må ha glassmaling, akrylmaling, lerret, perler og steiner til smykker...osv..osv... Håper etterhvert å få i gang en samarbeidsavtale med noen produsenter, men inntil videre får vi klare oss selv. Åpningen vil etter planen bli før jul, så da må jeg vel være flink å produsere julebilder og julepynt da ;-) Dette blir spennende!!! Trenger fortsatt diverse bur/akvarium og utstyr også :-) Dette er til en annen plan jeg har som i starten vil være på hobbybasis, men som etterhvert kan bli en jobb i tilegg til butikken ;-) Så alt sånt settes stor pris på...selv om det er butikken som er førsteprioritet akkurat nå da ;-) Koker litt oppi hodet på meg nå...mye som skjer oppi der, men det er jammen meg gøy :-) Klem Natalie

4 kommentarer:

  1. Så spennende! Jeg har flere ganger sett bur på loppemarked, så har du mulighet så kan det være lurt å dra innom noen og se:) De er jo ikke så dyre der!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for tips :-) Det skal jeg jammen meg gjøre ;-)

    SvarSlett
  3. Også har du et bur her :-) Godt at det ordner seg for dere nå !

    SvarSlett
  4. Ja, det skal vi få hentet ;-)
    Det er mye nytt å lære, så koker litt i hodet mitt, men det er kjempegøy! Godt å ha folk rundt seg som hjelper til, settes stor pris på ;-)

    SvarSlett