lørdag 25. februar 2012

Syyyk :-(

Har lenge vært forkjølet. I går våknet jeg med hodepine...greit nok, men i løpet av dagen kom feberen snikende og smertene i kroppen som hører med. I natt frøs jeg, svettet jeg, frøs og svettet jeg...
I dag skal jeg på jobb...har tatt meg en dusj, freshet meg litt opp og nå skal jeg snart innta en god frokost sammen med mine 3...da satser vi på at det og noen paracet gir meg energi nok til å holde ut arbeidsdagen! Vil jo ikke være borte fra jobb...
Håper også alle er friske til i morgen for da skal fadderungen vår Håkon få 2-årsgaven sin :-)

Ha en fin dag alle sammen :-)

4 kommentarer:

  1. Åhhh, stakkar ! Håper du har blitt frisk igjen nå :-) Men positiv arbeidsmoral du har, da !

    SvarSlett
  2. Det henger i litt enda...i allefall i natt hadde jeg en del feber...jeg merket ikke sååå mye for jeg sov godt, men Thomas sa at jeg kokte. Gikk bedre enn forventet på jobb i går faktisk...er jo så mye å gjøre der at man får liksom ikke kjent så mye på hvordan man har det :-) Er litt bedre nå, så da er jeg klar for ny arbeidsuke fra kl.07:00 i morgen tidlig ;-) Arbeidsmoralen har jeg kanskje lært av deg? ;-)

    SvarSlett
  3. Ja, håper at jeg har hatt noe positiv innflytelse :-) Ser slik ut, hehe....

    SvarSlett