lørdag 11. februar 2012

Den hersjens omgangssyken...

Sebastian stakar ligger utslitt på sofaen med vondt i magen. Siden kl.4 i natt har han sprunget til doen. Jeg har vasket to maskiner med sengetøy og ellers klær + bamser, gulv og vegger. Det er ikke måte på hvordan spruten står, stakar :-(
Lille Dina Michaela kaster ikke opp, men hun har hatt tre bløte bleier i dag og hun går rundt og sutrer.
Fikk varsel i barnehagen om at det går mage-og tarmsykdom nå, så var ikke overraskende at det kom i hus, men det er noe dritt altså! Får håpe det ikke er så langvarig.
Sebastian har ikke noe ekstra å gå på heller han vettu for han er tynn og veldig vanskelig når det gjelder mat. Lillemor derimot tåler dette fint ;-)

Ellers har vi fått time til Dina Michaela 13.mars for MR i narkose og diverse større prøver. Om disse er bra, så taes veneporten ut- Jippi!!! :-D Det ser vi veldig fram til. For oss er det liksom et tegn på at sjansen for tilbakefall er mindre og sjansen for at vi skal få ha jenta vår i mange år er større :-)

En ikke fullt så god nyhet vi fikk her om dagen er at hun desverre har arvet min tannsykdom (emaljeforstyrrelse)...hadde håpet på at hun var like heldig som Sebastian sånn at hun slapp det i tilegg til alt annet. Men hun har det heldigvis i mye mindre grad enn meg, så det går nok bra bare vi er nøye med tannpussen morgen og kveld.
Så var hun også til sjekk av ørene her en dag, siden ene drenet ramlet ut for en måneds tid siden. Hun må sette inn nytt der også. Vi har mistet tellingen på hvor mange ganger hun har vært i narkose nå altså! Det er jo bagateller alt da...vi er heldige som i det hele tatt har jenta vår! Hun har jo vunnet over kreft!
Vi vet hvor heldige vi er! Og de som fortsatt er på barn4 skal vite at jeg tenker mye på dem. Det samme med de vi ble kjent med der som det ikke gikk bra med. Jeg glemmer aldri de to guttene, aldri :-( Vi skal egentlig ikke klage over litt farang...men det blir nå litt sånn at man klager selv om man vet det er ufarlig...vondt er det når det står på og det må vel være lov å klage litt likevel...

Nå må jeg gå å pleie den lille prinsen min i sofaen jeg. Thomas er ute og kjøper litt forskjellig som kan være godt å ha i hus når man er kvalm. Skal ha taco til middag i dag. Sebastian er så veldig glad i det, men spørs om det frister i dag. Håper å få i han litt i allefall :-)

Forresten- jeg stortrives i min nye jobb på coop mega! Kjempekoselige mennesker og godt miljø, så det var midt i blinken å få den altså :-) Mye som skjer for tiden altså, og det er så gøy! Mye som plutselig har ordnet seg for oss nå og jeg begynner å se en del muligheter ;-)

Ønsker alle en fortsatt god helg! I kveld er det grand prix :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar