onsdag 15. februar 2012

Nardus!

Skrev et langt blogginnlegg om noen syke mennesker jeg finner skremmende, men velger heller å dele denne siden med dere, så kan dere lese selv:

http://sokelys.com/giftinardus.htm

Hun det er snakk om her er slekt av oss, og jeg håper så inderlig hun får ungene vekk fra de greiene der!!! Har hørt en del historier om sekten, både nå og tidligere...og det var også en sak om dem på tv2 nyhetene her om dagen. Jeg skal iallefall holde meg laaangt unna! Og jeg hadde også villet kjempe for å få barna mine bort...akkurat sånn som hun slektningen min nå gjør...krysser fingrene mine for henne <3

1 kommentar:

  1. Flott at du linker til denne saken omkring Nardus.Jeg er journalist for Søkelys og har gjort et grundig arbeid med samtaler med en rekke eksmedlemmer av sekten som er omtalt. Håper alt ordner seg til det beste for din slektning og ønsker deg alt godt

    SvarSlett